המתכון להשתתפות מוצלחת בכנס בינלאומי – בתמונות

המתכון להשתתפות מוצלחת בכנס בינלאומי – בתמונות

שיווק בכלל ושיווק בינלאומי בפרט אינו דבר פשוט כלל וכלל.

חלק מהמורכבות נובע מכך שהצלחה מתרחשת רק כאשר מרכיבים רבים משתלבים, בתזמון הנכון, למהלך שיווקי גדול ונכון.

כך גם לגבי השתתפות בכנסים ותערוכות בינלאומיים. די שאחד מהמרכיבים בהכנה, בביצוע וב follow up יהיה חלש, כדי להכשיל את כל המהלך, גם אם מרבית המרכיבים האחרים מתקיימים.

כל אחד יכול לשאול את עצמו כמה פעמים הוא חווה את התסכול מהשתתפות בכנס ותערוכה בינ”ל שהיו כרוכים בעלויות והשקעת זמן גבוהים, אך עם תוצאות מאכזבות?

הינה דוגמא לכנס בקנדה, בו השתתפתי עם חברת Perimeter 81 שבתחום ה Next Gen Secure Network Access ועם תיעוד בתמונות של חלק ממרכיבי מתכון ההצלחה:

1. מוצר מצויין

מוצר חדשני, העונה על בעיות אמתיות של לקוחות והתואם מגמות בענף:

Cyber security solution

Cyber security solution

2. בחירת הכנס הנכון

בדוגמא שלנו כנס ChannelNEXT בקנדה המתמקד בערוצי המכירה העיקריים של החברה: MSPs

 (Managed Services Providers)

Cyber security solution

ChannelNEXT conference for MSPs

3. יזמים המחוייבים לשיווק בינלאומי

יזמים המשקיעים החלק העיקרי מזמנם לשוק הבינלאומי. במקרה זה שגיא גידלי, ממייסדי Perimeter 81.

Sagi Gidali, Perimeter 81 founder

4. מתן הרצאה בכנס

B2B Marketing - presentations

B2B Marketing – presentations

5. הכנות מדוקדקות ורגישות תרבותית

במקרה זה החברה הכינה בין היתר סדרה של פרסים עם מוטיב המקשר בינם למסרים של המוצר. בהם היה כלול פרס שמטרתו להניע לפעולה ע”י מתן המחאה לשימוש במוצר תוך הקפדה על ציון הדולר הקנדי כמטבע הנבחר, מתוך כבוד ומיקוד במשתתפים ובארץ היעד.

prizes for exhibitions

Prizes for exhibitions

 

 

 

 

 

6. חשיפה מול המדיה

Marketing with the media

Marketing with the media

7. אוכל טוב

B2B International marketing

8. וקצת מזל…

International Conference

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

18 − seven =

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>