השירותים שלנו

השירותים שלנו

Beam Global עוזרת לסטרטאפים וחברות ישראליות לשווק מוצר חדש או קיים בחו”ל

בדיקת מוכנות לשיווק בחו``ל

האם חברתך מוכנה לשיווק בינלאומי?

ההזדמנויות בשיווק בינלאומי B2B הן רבות ומגוונות ועשויות להאיץ את המכירות ולתת דחיפה משמעותית לעסק שלך. אולם בניסיונות החדירה לשווקים בחו”ל טמונים גם מכשולים וסיכונים.

בדיקת המוכנות לשיווק בינלאומי וליצוא, הינו תהליך קריטי באסטרטגיה העסקית של חברה בבואה לבחון את רמת בשלותה וכן מוכנות מוצריה או שרותיה לפעילות בחו”ל. מטרת הבדיקה היא למזער את הסיכון, להגביר את סיכויי ההצלחה ולתכנן את הפעולות הנדרשות להשלמת ההכנה הראויה לאתגר זה.

  • בדיקת מידת הכדאיות שביציאה לשווקים בחו”ל עבור העסק שלך
  • איסוף מידע ממגוון מקורות, בדיקת שוק ראשונית וניתוח הממצאים
  • הערכת רמת בשלות החברה והמוצר או השרות לפעילות בחו”ל מול הסיכונים וההשקעה
  • אסטרטגיה שיווקית ראשונית לבחירת שווקי היעד והמוצרים המתאימים
  • תכנית לסגירת פערים והשלמת המוכנות בשיווק, מוצר, תקינה, לוגיסטיקה, כ”א ועוד
  • נסייע לך בקבלת ההחלטה האם כדאי לצאת לשווקים בחו”ל
  • נעזור לך למנוע בזבוז כספים, משאבים וזמן ביציאה ללא הכנה
  • נגביר את סיכויי ההצלחה שלך ע”י תכנית עבודה להשלמת הפערים לשיווק בינלאומי
  • נעזור לך לבסס את החלטותיך על עובדות מוצקות ולא על תחושות בטן או אופטימיות
  • נקבל יחד החלטות אסטרטגיות וקריטיות כמו אילו מוצרים ליצא ולאילו טריטוריות

תכנון אסטרטגיה שיווקית והכנת תכנית שיווקית

האם יש לך תכנית שיווקית ואתה יודע כיצד להגיע ללקוחותיך הפוטנציאלים?

הבנת מאפייני העסק והמוצר או השרות שלך, שווקי היעד בחו”ל, מגמות בענף שלך ופעילות המתחרים, יסיעו לך לתכנן ולתקצב את מאמצי השיווק B2B שלך ולהגיע ללקוחותיך הפוטנציאלים באפקטיביות ותוך קיצור ה time-to-market . צעדים אלו הם המפתח להצלחה באי ודאות של השווקים הבינ”ל.

הכנת אסטרטגיה שיווקית ותכנית שיווקית שקולה מחייבת לזהות באופן מדויק מי הם לקוחות היעד שלך ומהם התועלות של מוצריך עבורם ובהתאם לכך הייחוד של חברתך וההצעה שלך. בהתאם לכך, תוכל לקבוע גם את מטרות השיווק הבינלאומי ויעדי המכירות ולהכין תכנית שיווק אופרטיבית הכוללת את ה go-to-market תוך הקצאת תקציב סביר ומתאים.

  • מחקר להערכת מאפייני השוק, גודלו, הפוטנציאל שלו ומגמות בענף
  • מיפוי שחקני המפתח בשוק כולל מובילי דיעה, יועצים, מתחרים ומפיצים
  • זיהוי טריטוריות, סגמנטים או ורטיקלים בשוק בעלי פוטנציאל ההצלחה הגדולים ביותר
  • בניית פרופילים של ה Buyer persona בקרב לקוחות היעד
    קביעת יעדים שיווקיים, כמו מחזור מכירות, רווחים, נתח שוק ורכישת לקוחות
  • הגדרת אסטרטגיה שיווקית ו go-to-market לקביעה כיצד תממש את יעדי השיווק
  • הגדרת מיצוב החברה וה USP (unique selling proposition) שלה
  • הגדרת המוצר או השרות שבבסיס הצעתך
  • שיטת התמחור וקביעת המחירים
  • אפיון ערוצי הפצה ומכירה ופרופילים של מפיצים
  • הגדרת ערוצי שיווק ותקשורת וכלי שיווק ומכירות
  • שילוב ערוצים וכלים דיגיטליים ומדיה חברתית כחלק מתכנית השיווק
  • תכנית עבודה מפורטת הכוללת משימות ותאריכי יעד
    תכנון תקציב השיווק
  • ביסוס החלטות על עובדות וניתוח מקצועי ולא על תחושות לא מבוססות
  • מיקוד בלקוחות יעד מורטיקל או סגמנט מסוים, שיאפשרו חדירה מהירה, מוצלחת והזולה ביותר
  • יכולת להתחרות מול חברות ענק בינ”ל עתירות משאבים
  • יכולת להתחרות מול חברות מקומיות בשווקי היעד בעלות פתרונות מותאמים לשוק ובמחירים יחסית נמוכים
  • מסרים שיווקיים המסונכרנים עם יתרונות המוצר, מיצוב החברה והתועלת ללקוחות המטרה
  • תכנית עבודה מוכנה ליישום מיידי
  • תכנון תקציב השיווק והתאמתו ליעדים – למניעת בזבוזים או הפתעות

הכנת תשתית שיווק ומכירות בינלאומית B2B

כיצד תוכל להתחרות בחברות גלובליות ועתירות משאבים?

להתחרות בחברות ענק בינלאומיות, בעלות משאבים ותקציבי שיווק ומכירות גדולים, זה מהלך מאתגר. משום כך, על חברה קטנה שרוצה לקבל חשיפה בינ”ל ולהקרין פרופיל של חברה גלובלית, ראשית לתכנן ולהוציא אל הפועל תשתית שיווק מקיפה.

בשיווק בינלאומי בחירת ערוצי השיווק המתאימים והכנת חומרי שיווק וכלי מכירות ברמה גבוהה הינם הכרחיים על מנת לקבל חשיפה נאותה בשווקי היעד, לייצר לידים ולמצב את חברתך כמקצוענית ובליגה של הגדולים.

  • תכנון הכנת כלי שיווק ומכירות מקצועיים המותאמים לשיווק בינלאומי
  • תכנון מצגות והדגמות מוצר מעולות
  • שילוב ערוצי שיווק דיגיטליים ואון ליין לתמהיל שיווק אופטימלי
  • תכנון אתר אינטרנט המייצר לידים וממצב את חברתך כמובילה
    ניסוח הנעות לפעולה ודפי נחיתה
  • מינוף מדיה חברתית ופורומים מקצועיים און ליין לפרסום תכנים, ייצור לידים ואיתור מפיצים
  • חקר מילות מפתח
  • קמפיינים PPC ב Adwords ב Bing ו ב LinkedIn
  • טיפוח לידים במטרה לבנות מערכת יחסים עם לקוחות פוטנציאלים ולהניעם לרכישת מוצרך
  • תכנים שיווקיים כחלק מה inbound marketing
  • יחסי ציבור – תכנון, כתיבת והפצת הודעות לעיתונות
  • בחירת ותכנון השתתפות בתערוכות – ליצירת לידים, בניית שותפויות ובניית מודעות למותג
  • ניתוח ואופטימיזציה של הפעילות המקוונת ע”י Google analytics ועוד כלים דיגיטליים
  • כלי שיווק ומכירות אפקטיביים המקרינים תדמית של חברה בינלאומית, מקצועית ומצליחה
  • מצגות והדגמות מנצחות המשאירות רושם רב על הלקוחות
  • ייצור תנועה לאתר שלך, יצירת engagement והורדת ה bounce rates
  • ייצור לידים רבים ואיכותיים יותר
  • איתור וגיוס מפיצים בעלי פרופיל מתאים ותמיכה בפעילויותיהם
  • התאמת פעולות השיווק לפי פידבק מהלקוחות והמגמות בשוק
  • מודיעין עסקי חכם שייצור לך יתרונות שיווקיים והזדמנויות עסקיות
  • התאמת ומיקוד ערוצי שיווק חדשים לאסטרטגיה השיווקית שלך

פריצה לשווקים הבינלאומיים עם מנהל מכירות במיקור חוץ

כיצד לבסס את ראש הגשר שלך בשוק בחו”ל ולבנות משפך מכירות?

במכירות בינ”ל בתחום ה B2B הפקטור החשוב ביותר להצלחה הוא שיהיו לך לקוחות ראשונים בחו”ל שימליצו על מוצרך ושרותיך. כדי להשיג לקוחות ראשונים ומרוצים אלו, שכירת שרותיו של מנהל מכירות ופיתוח עסקי בינ”ל במיקור חוץ, היא אחד מהצעדים החכמים ביותר שתוכל לעשות כדי ליצור הזדמנויות מכירה ומשפך מכירות, תוך חסכון עלויות סמנכ”ל שיווק ומכירות במשרה מלאה.

כדי להיות שחקן בשוק הגלובלי יש צורך תחילה לבסס ראש גשר בקרב הלקוחות הפוטנציאלים הראשונים שלך בסגמנט המטרה ובטריטוריה נבחרת. מנהל מכירות ופיתוח עסקי בינ”ל מנוסה במיקור חוץ יוביל אסטרטגיה זו תוך ניצול התמחותו בשיווק B2B, טקטיקות שיווק מכירות ורשת קשרים גלובלית, על מנת לייצר את הלידים הראשונים שלך, לבנות sales funnel ולהסב לקוחות פוטנציאלים ללקוחות משלמים.

  • ייצור לידים
  • איתור הלקוחות הראשונים – ה early adopters או האסטרטגיים
  • הפעלת ערוץ מובילי הדיעה, היועצים והאנליסטים
  • מינוף ופעילות מול ארגונים מקצועיים
  • הכנה לפגישות והעברת מצגות והדגמות ללקוחות ברמה של חברה גלובלית
  • ניהול תהליך המכירה בהתאמה לתהליך הקניה של הלקוח
  • ניהול תהליך מכירה מורכב המאפיין B2B – תוך מיפוי מקבלי ההחלטה והתאמת המסרים כדי שיעוררו עניין במוצר שלך
  • פיתוח עסקי בינ”ל בהתאם למיפוי השחקנים וההזדמנויות בשוק
  • יצירת משפך מכירות ( sales funnel )
  • סגירת העסקאות הראשונות
  • הדגמות ופרזנטציות מנצחות וברמה בינ”ל להגברת סיכויי הסגירה
  • יצירת שיתופי פעולה עם שחקני מפתח בשוק וזיהוי הזדמנויות צמיחה
  • מיצוב כחברה מקצועית, גלובלית וחדשנית בתחומה
  • העלאת ה value proposition הנתפס בעיני הלקוח ובהתאם לכך תמחור גבוה יותר
  • פריצה לשווקים בינלאומיים עם תקציב צנוע והמתאים ליכולות החברה
  • התאמת השרות לצרכי החברה לפי שלב הצמיחה שלה, אופי הבעלים, התקציב,
  • סביבה העסקית וציר הזמן שהוגדר
  • משמש ומוצג כסמנכ”ל המכירות הרשמי של החברה עם כרטיס הביקור והמייל של החברה
  • חסכון בעלויות הגבוהות של העסקת סמנכ”ל שיווק ומכירות במשרה מלאה

איתור ובחירת ערוצי הפצה ומפיצים

כיצד תאתר את המפיצים הטובים ביותר בענף שלך?

בניהול מכירות בחו”ל רבות מחברות ה B2B צריכות לפתח צינורות הפצה באמצעות מפיצים, שותפים עסקיים אסטרטגיים או ערוצי הפצה אחרים. איתור מפיצים בעלי מוניטין בענף שלך והמתאימים ביותר לחברה שלך, הכרת צרכיהם והאינטרסים שלהם ומינוף ניסיונם לצרכיך, הוא צעד חיוני לביסוס ההצלחה שלך במכירות הבינ”ל.

איתור ובחירה של המפיצים, או בשמם הכללי channel partners , המתאימים ביותר לשווקי היעד בחו”ל הוא אתגר קשה. עשה שימוש בערוצי חיפוש אפקטיביים לאיתור מהיר ומדויק של גורמים המועמדים להיות המפיצים שלך ובחר ביסודיות את אלו שיציגו את מוצריך באופן המיטבי ויביאו לך תוצאות מהירות.

  • בניית פרופיל מתאים של מפיץ או סוג אחר של ערוצי הפצה
  • איתור מפיצים מתוך רשת המפיצים שברשותנו או בערוצי חיפוש שפתחנו ושיעילותם הוכחה
  • תיאום פגישות עם מפיצים פוטנציאליים מתאימים
  • הערכת כישורי השותפים, הקשרים העסקיים שלהם ומידת מחויבותם, לזיהוי המועמדים המיטביים
  • הצגת החברה והמודל העסקי שלה והדגמת המוצר
  • ניהול מו”מ לקראת חתימה על הסכם הפצה
  • תיאום צפיות ,תכנית הדרכה ו On boarding ויישום שיטות לניהול רשת ערוצי הפצה
  • הכנת כלי שיווק ומכירות למפיצים
  • יישום שיטות ותמריצים להנעת המפיצים ולהצלחתם
  • ניהול, בקרה והערכה של פעילות המפיץ
  • מינוי יותר מפיצים והרחבת ערוצי ההפצה שלך
  • מינוי מפיצים בעלי התאמה טובה יותר לענף שלך, למוצר, לחברה וליעדיה
  • רשת מפיצים הפעילים לטווח הארוך אחרי שעברו תהליך של מיון, תאום צפיות והדרכה
  • חסכון עלויות גדול מאד בהשקעה במפיצים לא מתאימים
  • הסכם הפצה טוב יותר לחברה
  • מפיצים מוכנים יותר ועם רמת מוטיבציה, מחויבות ונאמנות גבוהות יותר
  • כתובת לאן לשלוח לידים נכנסים לטיפול
  • בקרה על פעילות המפיץ, דיווחים והתרעות אם לא צפוי לעמוד ביעדים
  • תרומה של המפיצים למכירות וצמיחה של החברה
  • איתור מפיצים על בסיס פעולות מדידות והצלחה

מימון השיווק הבינלאומי

איזה מימון נדרש למאמצי השיווק הבינלאומי שלך?

השגת מימון בין ממקורות ממשלתיים או ממשקיעים פרטיים, הינה לרב בלתי נמנעת בחברות המתחילות לבסס פעילות בינ”ל וזקוקות למשאבים כדי להפוך לשחקן גלובלי. על כן, חשוב לא רק להעריך את היקף ההשקעה הנדרשת למימוש תכניותיך אלא גם לפעול להשגת המימון המתאים.

ישנו מגוון של ערוצי מימון לשיווק בינלאומי מהם ניתן לבחור, בין אם מקורם בממשלה או מגורמים ציבוריים בחו”ל, משקיעים פרטיים למיניהם וקרנות הון סיכון.

  • בחירת ערוץ ותכנית המימון המתאימה
  • הכנת תכנית עסקית
  • כתיבת executive summary
  • סיוע בתכנון מצגות והצגתן מול משקיעים
  • הכנת והגשת תכניות שיווק ובקשות במסלולי הסיוע מהמדינה כולל “כסף חכם“, של”ב, המדען הראשי ו Horizon 2020 של ה European Commission
  • נעזור לך להשיג מימון מהערוצים הטובים ביותר
  • נכין עבורך תכנית שיווקית מותאמת לתכנית “כסף חכם“
  • נעזור לך להתבלט ביחס לחברות אחרות בעת ביצוע מצגות למשקיעים
  • נגביר את סיכויי ההתרשמות והערכה החיוביים של המשקיע או גופי המימון
  • נעלה את הערך העסקי של החברה
  • נתכנן תקציב המותאם ליעדי השיווק שלך

איתור חברות טכנולוגיות וסטרטאפים ישראלים להשקעה

האם כבר גילית את הסטרטאפ הישראלי המבטיח הבא?

ידועה בכינוי “מדינת הסטרטאפ”, ישראל היא בית גידול לחדשנות טכנולוגית בעלת אופי המכונה disruptive ושחברות גלובליות השקיעו בה מיליארדים. אם אתה מייצג גורם חיצוני המעוניין להתחבר למאגר בלתי נדלה זה של כישרונות מקומיים וחדשנות טכנולוגית, צור קשר עם מומחה הבקיא בסביבה העסקית של החברות הטכנולוגיות הישראליות.

בטרם תקבל החלטות להשקיע בחברה ישראלית חדשה או ביצירת שיתוף פעולה עמה, רצוי ליצור קשר עם מומחה ויועץ שיווקי, הנמצא עם יד על הדופק ובעל נסיון הבנה מעמיקה של הסביבה העסקית של חברות הטכנולוגיות הישראליות והיכול לספק לך תובנות לגבי החברה בה אתה מתעניין.

  • גילוי חברות מעניינות לפי קריטריונים מוגדרים מראש
  • הערכה של חברות מטרה ישראליות, פתרונותיהן הטכנולוגיים, הנהלתן ולקוחותיהן המקומיים
  • ניהול כל התקשרות העסקית מולן ליצירת הסכם סופי
  • יכולות תקשורתית ברמה גבוהה ושליטה באנגלית, עברית וספרדית
  • טיפול בצד המסחרי של השקה של קו חדש של מוצרים
  • הגדלת פורטפוליו המוצרים של החברה מחו”ל ויצירת יתרונות תחרותיים עם טכנולוגיות ישראליות פורצות דרך
  • קבלת מידע מקומי ומעמיק אודות חברות נבחרות מתוך רשימת חברות מקומיות פוטנציאליות
  • הזדמנות כחברה זרה לחדור לשוק הישראלי

מבין לקוחותינו