Blog

המתכון להשתתפות מוצלחת בכנס בינלאומי – בתמונות

שיווק בכלל ושיווק בינלאומי בפרט אינו דבר פשוט כלל וכלל. חלק מהמורכבות נובע מכך שהצלחה מתרחשת רק כאשר מרכיבים רבים משתלבים, בתזמון הנכון, למהלך שיווקי גדול ונכון. כך גם לגבי השתתפות בכנסים ותערוכות בינלאומיים. די שאחד מהמרכיבים בהכנה, בביצוע וב follow up יהיה חלש, כדי להכשיל את כל המהלך, גם אם מרבית המרכיבים האחרים מתקיימים. כל אחד יכול לשאול את עצמו כמה פעמים הוא חווה את התסכול מהשתתפות בכנס ותערוכה בינ"ל שהיו כרוכים בעלויות והשקעת זמן גבוהים, אך עם תוצאות מאכזבות? הינה דוגמא [...]

The B2B Marketing Olympics – Unlocking the Secrets of Local Markets

  אחד מהאתגרים הגדולים ביותר בשיווק בינלאומי היא בחירת הטריטוריות בהם ישווקו המוצרים. שאלה זו מעניינת במיוחד בחברות תוכנה B2B ומוצרים טכנולוגיים אחרים, שהם לחילופין ישויות דיגיטליות, המוצעות לעתים כשירות בענן, ללא צורך בהפצה פיזית ולוגיסטיקה או מוצרי IT שניתן לעשות בהם שימוש בכל עסק ברחבי העולם. במפגש שלנו, נציג תהליך ושיטה לבחירת טריטוריות למיקוד מאמצי השיווק הבינלאומי. בין שווקי המטרה הפופולריים שאליהם חברות ישראליות מנסות לחדור נמנים: ארצות הברית, גרמניה, סין, יפן ולאחרונה גם קולומביה – המייצגות יחדיו מגוון יבשות. באיזו [...]

על גן העדן של חברות התוכנה

מטרת מאמר זה היא לעודד יזמים, המעוניינים להיכנס למיזם ופיתוח מוצר בתחום התוכנה וכן מייסדים ומנהלים בחברות תוכנה קיימות, המתמודדים עם אתגרים לא פשוטים במכירות בכלל ומכירות בינלאומיות בפרט  - ולהראות להם את חצי הכוס המלאה. חלק מהטענות הבאות מצד חברות תוכנה רבות, עשויות להישמע לכם מוכרות: הלקוחות הפוטנציאלים אינם מגלים כלל עניין ראשוני במוצר הלקוח לא מבין או לא מתאמץ להבין מה המוצר עושה ומה מקומו בארגון והתועלות שלו הלקוח שבוי בקונספציות מיושנות וקשה לו לקבל פתרון עם גישה אחרת או חדשנית קשה [...]

תערוכת CEBIT 2018 – להתכונן בעברית ולהציג בגרמניה

תערוכות וכנסים היו ולמרבה ההפתעה הם עדיין אחד מערוצי השיווק B2B הנפוצים. 2018 CEBIT משנה פורמט והופכת לבמה לחדשנות גם בתחום אבטחת המידע. התערוכה השנה עברה לחודש יוני והיא מתקיימת במתכונת חדשה והופכת להיות פסטיבל עסקי לחדשנות דיגיטלית.  בהתאם לכך מתחם ה-Security יהיה גדול במיוחד. מה שחלק מהחברות הישראליות אינן יודעות הוא שלתערוכה יש נציגות בישראל המכונה נציגות מרכז ירידי הנובר בישראל. אפשר לפנות אליהם כאן בארץ,l  לדבר בעברית, ולקבל מידע וכל הסיוע הנדרש לקראת השתתפות אפשרית והכנה לתערוכה. מצרף קישור לכתבה [...]

אסטרטגית שיווק בינלאומית ושיווק B2B פרסונלי בעידן הלקוח

אנו מתכבדים להזמינכם ליום עיון שיתקיים ב 17.1.2018 בשעה 09:45 במרכז המבקרים של אורקל, רחוב אהרון ברט 18 פתח תקווה. מכירות בשווקים הבינלאומיים, ובכללם של מוצרים טכנולוגיים וחדשניים, מתבררת כמשימה מורכבת יותר מהמצופה. בנוסף לכך, תפיסות ומתודולוגיות השיווק השתנו, וארגונים נדרשים להתאים את עצמם לכללי המשחק החדשים  שמכתיב הדור הדיגיטלי. במפגש שלנו שתי הרצאות המשלבות אסטרטגיה שיווקית בינלאומית ושיווק דיגיטלי ופרקטי לחברות B2B בעידן הלקוח, שחיוניות לבניית מכונת שיווק מקצועית לתהליך החדירה וההתרחבות בשווקים הבינלאומיים: שיווק B2B פרסונלי בעידן הלקוח וה Data - מרצה גיל כוכבי פתרון התוכנה [...]

האם לשווק בחו”ל בגרמניה או בארמניה?

נכון, לרוב לא תעלה הדילמה דווקא בין שני שווקים אלו, ואולם עדיין בחירת טריטוריות ומדינות למיקוד היא אחת מהמשימות היותר קשות בשיווק בינלאומי.  צפו בראיון שהענקנו לערוץ העסקים, המדבר על השוק הגרמני הענק מצד אחד ומנגד על ארמניה הקטנה, תוך הארת מספר שיקולים בבחירת טריטוריות למכירות בינלאומיות. ואם אין לכם עדיין את המדריך לבחירת טריטוריה לשיווק בחברות תוכנה B2B,  אתם מוזמנים להורידו בקישור זה . https://youtu.be/e4SiWXjIXj0

Copywriting that sells: An effective vehicle for your B2B marketing strategy

אנו מתכבדים להזמינכם ליום עיון שיתקיים ב 13.9.2017 בשעה 08:45 בקמפוס גוגל תל אביב במגדל אלקטרה  קומה 34 ביגאל אלון 98 תל אביב. ביום העיון נעמוד על הקשר שבין אסטרטגיה שיווקית והכתיבה השיווקית וכיצד זו האחרונה תסייע לך לייצר לידים ולהגדיל את המכירות בשווקים בחו"ל וכן למשוך משקיעים. נלמד על מספר כללים פשוטים שיעזרו לך להקרין תדמית של שחקן בינלאומי ומקצועי, המתבלט בין מתחריו. בין הנושאים שנסקור: כיצד לבחור ב copywriter באלו ערוצי שיווק ה copywriter מעורב איך להבטיח שתהליך העבודה עם ה copywriter יהיה יעיל כיצד למשוך את [...]

The Alternative Pitch – Presentations and Software Demos that Actually Work

אנו מתכבדים להזמינכם ליום עיון שיתקיים ב 8.6.2017 בשעה 17:00 בקמפוס גוגל תל אביב במגדל אלקטרה  קומה 34 ביגאל אלון 98 תל אביב. רוב המצגות המועברות ע"י חברות הינן מצגות בעלות מבנה לוגי הגורם להסקת מסקנות. הדבר בולט במיוחד בפרזנטציות ובהדגמות של תוכנה B2B שמטבע הדברים נושאים אופי פונקציונלי וטכני. כל ההשקעה במערך השיווק והמכירות הבינ"ל של חברות וסטרטאפים בתחום התוכנה לארגונים או חברות המחפשות השקעה, נועד ל"רגע המכונן" של קבלת  ההזדמנות החד פעמית להעלות על הבמה (הפיזית או הווירטואלית) ,להציג [...]

גוגל מאיימת לסגור אלפי אפליקציות

בפברואר השנה, מפתחים ובעלי אפליקציות התחילו לקבל הודעות אזהרה מגוגל הדורשת מהם לפרסם מדיניות פרטיות ולעמוד בסטנדרטים של אבטחת מידע. על פי הדיווחים בעיתונאות, מליוני אפליקציות נמצאות תחת סכנה סגירה או הטלת הגבלות. עד היום המדיניות של גוגל הייתה מתירנית  למדי, האפליקציות שהוגשו, אושרו במהרה ולא הייתה הקפדה על עמידה בדרישות. המצב כעת נראה שהשתנה. עוד פרטים בבלוג של איניטק.

יום עיון – איך לפרוץ לשווקים בינלאומיים

יום עיון בנושא שילוב אסטרטגיה שיווקית ואסטרטגיית Web לחברות תוכנה B2B. חושבים על פריצה לשווקים בינלאומיים? רוצים להגביר את סיכויי ההצלחה שלכם? אנו מזמינים אתכם ליום עיון העוסק בניהול נכון של תהליך הפריצה לשווקים בינלאומיים לחברות תוכנה B2B באמצעות בניית אסטרטגיה שיווקית ואסטרטגיית רשת, המבוססת על ידע שלנו כיועצים המלווים חברות בתהליכים דומים. https://youtu.be/S2DHDE8xraM להרשמה ופרטים הקלק כאן.