Blog

Copywriting that sells: An effective vehicle for your B2B marketing strategy

אנו מתכבדים להזמינכם ליום עיון שיתקיים ב 13.9.2017 בשעה 08:45 בקמפוס גוגל תל אביב במגדל אלקטרה  קומה 34 ביגאל אלון 98 תל אביב. ביום העיון נעמוד על הקשר שבין אסטרטגיה שיווקית והכתיבה השיווקית וכיצד זו האחרונה תסייע לך לייצר לידים ולהגדיל את המכירות בשווקים בחו"ל וכן למשוך משקיעים. נלמד על מספר כללים פשוטים שיעזרו לך להקרין תדמית של שחקן בינלאומי ומקצועי, המתבלט בין מתחריו. בין הנושאים שנסקור: כיצד לבחור ב copywriter באלו ערוצי שיווק ה copywriter מעורב איך להבטיח שתהליך העבודה עם ה copywriter יהיה יעיל כיצד למשוך את [...]

The Alternative Pitch – Presentations and Software Demos that Actually Work

אנו מתכבדים להזמינכם ליום עיון שיתקיים ב 8.6.2017 בשעה 17:00 בקמפוס גוגל תל אביב במגדל אלקטרה  קומה 34 ביגאל אלון 98 תל אביב. רוב המצגות המועברות ע"י חברות הינן מצגות בעלות מבנה לוגי הגורם להסקת מסקנות. הדבר בולט במיוחד בפרזנטציות ובהדגמות של תוכנה B2B שמטבע הדברים נושאים אופי פונקציונלי וטכני. כל ההשקעה במערך השיווק והמכירות הבינ"ל של חברות וסטרטאפים בתחום התוכנה לארגונים או חברות המחפשות השקעה, נועד ל"רגע המכונן" של קבלת  ההזדמנות החד פעמית להעלות על הבמה (הפיזית או הווירטואלית) ,להציג [...]

גוגל מאיימת לסגור אלפי אפליקציות

בפברואר השנה, מפתחים ובעלי אפליקציות התחילו לקבל הודעות אזהרה מגוגל הדורשת מהם לפרסם מדיניות פרטיות ולעמוד בסטנדרטים של אבטחת מידע. על פי הדיווחים בעיתונאות, מליוני אפליקציות נמצאות תחת סכנה סגירה או הטלת הגבלות. עד היום המדיניות של גוגל הייתה מתירנית  למדי, האפליקציות שהוגשו, אושרו במהרה ולא הייתה הקפדה על עמידה בדרישות. המצב כעת נראה שהשתנה. עוד פרטים בבלוג של איניטק.

יום עיון – איך לפרוץ לשווקים בינלאומיים

יום עיון בנושא שילוב אסטרטגיה שיווקית ואסטרטגיית Web לחברות תוכנה B2B. חושבים על פריצה לשווקים בינלאומיים? רוצים להגביר את סיכויי ההצלחה שלכם? אנו מזמינים אתכם ליום עיון העוסק בניהול נכון של תהליך הפריצה לשווקים בינלאומיים לחברות תוכנה B2B באמצעות בניית אסטרטגיה שיווקית ואסטרטגיית רשת, המבוססת על ידע שלנו כיועצים המלווים חברות בתהליכים דומים. https://youtu.be/S2DHDE8xraM להרשמה ופרטים הקלק כאן.

פתרון התוכנה B2B שלי מצויין – מדוע כה קשה למכור אותו בחו”ל?

תופעה נפוצה, בה אני נתקל בפגישות העבודה שלי עם חברות תוכנה וסטרטאפים בתחום ה B2B, הוא התסכול של המייסדים, המנכ"ל ומנהלי המכירות מכך שלמרות שיש להם מוצר מצויין, בכל זאת קשה מאד למכור אותו בחו"ל. התסכול ממצב זה גדול במיוחד כאשר מדובר במוצר שהצליח בשוק המקומי בישראל, כך שאין ספק לגבי התועלת שבפתרון, בפונקציונליות העשירה שלו וביכולות ה delivery של החברה. משום מה כשעוברים למכירות בינלאומיות הכל נהיה קשה יותר. ראשית, אין להיות מופתעים מכך שהמכירות בחו"ל קשות. עובדה זו ידועה [...]

אז באיזה זירה אתה מתחרה בשיווק הבינלאומי של תוכנת ה B2B שלך?

סטרטאפים ואף חברות ותיקות יותר בתחום התוכנה B2B, המפתחים מוצרים חדשניים, ממוקדים מאד במוצר ובפיתוח שלו. חברות אלו השקיעו את כל ממונן, זמנן, ומרצן בפיתוח המוצר ובשיפור שלו. כאשר הן נתקלות בקשיי החדירה לשווקים הבינלאומיים, אין הן מבינות מדוע כה קשה למכור מוצר, שעולה על זה של המתחרים, ומדוע הלקוחות לא מגיעים לתובנה פשוטה ומתבקשת זו ורוכשים המוצר או לפחות מתחילים בפיילוט. בתסכולן, הן לעתים טועות לחשוב שהמוצר לא מספיק טוב ובמקרה היותר חמור, שהלקוחות לא מספיק טובים... אחת מהסיבות [...]

על השלב הבא בתקשורת דו כיוונית – עליתם של הבוטים

ישי טנצר, מנכ"ל חברת איניטק, מספר לנו מדוע תחום פיתוח בוטים נחשב לאחד הטרנדים החמים בשנים האחרונות. בוטים מאפשרים לשלב בין עולם הווב ועולם המובייל. הם פועלים על גבי פלטפורמות מסרים ומאפשרים לצרוך שירותים ומידע מותאמים אישית, תוך כדי תקשורת דו כיוונית עם המשתמש בתוך אותה פלטפורמת מסרים שהמשתמש נמצא בה ותוך שימוש בנדבך תקשורת ידוע ופופולארי-מסרוני טקסט. המאמר המלא בקישור זה

איך לבחור טריטוריה לשיווק בחברות תוכנה B2B

אחד מהנושאים המאתגרים ביותר בשיווק בין לאומי הוא האופן בו בוחרים באיזה טריטוריה או טריטוריות לחדור ולהתחיל לשווק ולמכור את המוצרים. השאלה הזו מעניינת במיוחד בחברות תוכנה B2B שהמוצר שלהן הינו ישות דיגיטלית ולעיתים אף שרות בענן במודל ה ( SaaS (Software as a Service ושלכן, אין צורך במשלוח, לוגיסטיקה והפצה פיזית של מוצרים. שאלה זו רלוונטית כמובן לסטרטאפים, שפיתחו מוצר חדש אשר מעולם לא נחשף לשווקים בחו"ל וחסרי ניסיון ומידע מוקדם בנוגע לאטרקטיביות השוק.  אולם בשאלה עוסקות גם חברות יותר מנוסות שכבר התבססו בשוק המקומי בישראל, [...]

האם כדאי לחתום על הסכם הפצה במכירות תוכנה לארגונים בחו”ל

מרבית חברות התכנה B2B, עמן אני עובד, פונות לאיתור מפיצים ושותפים עסקיים לקידום מוצריהן בשווקים הבינלאומיים הרלוונטיים. לעתים התהליך נעשה ללא תכנון והכנה ראויים ,כך שאחרי שכבר אותר מפיץ פוטנציאלי, עולה לפתע השאלה, האם רצוי לחתום עמו על הסכם הפצה מפורט, או שחבל על הזמן והכסף ורצוי להתחיל לעבוד ללא הסכם כתוב. קרא המאמר המלא בקישור זה