Blog

תערוכת CEBIT 2018 – להתכונן בעברית ולהציג בגרמניה

תערוכות וכנסים היו ולמרבה ההפתעה הם עדיין אחד מערוצי השיווק B2B הנפוצים. 2018 CEBIT משנה פורמט והופכת לבמה לחדשנות גם בתחום אבטחת המידע. התערוכה השנה עברה לחודש יוני והיא מתקיימת במתכונת חדשה והופכת להיות פסטיבל עסקי לחדשנות דיגיטלית.  בהתאם לכך מתחם ה-Security יהיה גדול במיוחד. מה שחלק מהחברות הישראליות אינן יודעות הוא שלתערוכה יש נציגות בישראל המכונה נציגות מרכז ירידי הנובר בישראל. אפשר לפנות אליהם כאן בארץ,l  לדבר בעברית, ולקבל מידע וכל הסיוע הנדרש לקראת השתתפות אפשרית והכנה לתערוכה. מצרף קישור לכתבה [...]

אסטרטגית שיווק בינלאומית ושיווק B2B פרסונלי בעידן הלקוח

אנו מתכבדים להזמינכם ליום עיון שיתקיים ב 17.1.2018 בשעה 09:45 במרכז המבקרים של אורקל, רחוב אהרון ברט 18 פתח תקווה. מכירות בשווקים הבינלאומיים, ובכללם של מוצרים טכנולוגיים וחדשניים, מתבררת כמשימה מורכבת יותר מהמצופה. בנוסף לכך, תפיסות ומתודולוגיות השיווק השתנו, וארגונים נדרשים להתאים את עצמם לכללי המשחק החדשים  שמכתיב הדור הדיגיטלי. במפגש שלנו שתי הרצאות המשלבות אסטרטגיה שיווקית בינלאומית ושיווק דיגיטלי ופרקטי לחברות B2B בעידן הלקוח, שחיוניות לבניית מכונת שיווק מקצועית לתהליך החדירה וההתרחבות בשווקים הבינלאומיים: שיווק B2B פרסונלי בעידן הלקוח וה Data - מרצה גיל כוכבי פתרון התוכנה [...]

האם לשווק בחו”ל בגרמניה או בארמניה?

נכון, לרוב לא תעלה הדילמה דווקא בין שני שווקים אלו, ואולם עדיין בחירת טריטוריות ומדינות למיקוד היא אחת מהמשימות היותר קשות בשיווק בינלאומי.  צפו בראיון שהענקנו לערוץ העסקים, המדבר על השוק הגרמני הענק מצד אחד ומנגד על ארמניה הקטנה, תוך הארת מספר שיקולים בבחירת טריטוריות למכירות בינלאומיות. ואם אין לכם עדיין את המדריך לבחירת טריטוריה לשיווק בחברות תוכנה B2B,  אתם מוזמנים להורידו בקישור זה . https://youtu.be/e4SiWXjIXj0

Copywriting that sells: An effective vehicle for your B2B marketing strategy

אנו מתכבדים להזמינכם ליום עיון שיתקיים ב 13.9.2017 בשעה 08:45 בקמפוס גוגל תל אביב במגדל אלקטרה  קומה 34 ביגאל אלון 98 תל אביב. ביום העיון נעמוד על הקשר שבין אסטרטגיה שיווקית והכתיבה השיווקית וכיצד זו האחרונה תסייע לך לייצר לידים ולהגדיל את המכירות בשווקים בחו"ל וכן למשוך משקיעים. נלמד על מספר כללים פשוטים שיעזרו לך להקרין תדמית של שחקן בינלאומי ומקצועי, המתבלט בין מתחריו. בין הנושאים שנסקור: כיצד לבחור ב copywriter באלו ערוצי שיווק ה copywriter מעורב איך להבטיח שתהליך העבודה עם ה copywriter יהיה יעיל כיצד למשוך את [...]

The Alternative Pitch – Presentations and Software Demos that Actually Work

אנו מתכבדים להזמינכם ליום עיון שיתקיים ב 8.6.2017 בשעה 17:00 בקמפוס גוגל תל אביב במגדל אלקטרה  קומה 34 ביגאל אלון 98 תל אביב. רוב המצגות המועברות ע"י חברות הינן מצגות בעלות מבנה לוגי הגורם להסקת מסקנות. הדבר בולט במיוחד בפרזנטציות ובהדגמות של תוכנה B2B שמטבע הדברים נושאים אופי פונקציונלי וטכני. כל ההשקעה במערך השיווק והמכירות הבינ"ל של חברות וסטרטאפים בתחום התוכנה לארגונים או חברות המחפשות השקעה, נועד ל"רגע המכונן" של קבלת  ההזדמנות החד פעמית להעלות על הבמה (הפיזית או הווירטואלית) ,להציג [...]

גוגל מאיימת לסגור אלפי אפליקציות

בפברואר השנה, מפתחים ובעלי אפליקציות התחילו לקבל הודעות אזהרה מגוגל הדורשת מהם לפרסם מדיניות פרטיות ולעמוד בסטנדרטים של אבטחת מידע. על פי הדיווחים בעיתונאות, מליוני אפליקציות נמצאות תחת סכנה סגירה או הטלת הגבלות. עד היום המדיניות של גוגל הייתה מתירנית  למדי, האפליקציות שהוגשו, אושרו במהרה ולא הייתה הקפדה על עמידה בדרישות. המצב כעת נראה שהשתנה. עוד פרטים בבלוג של איניטק.

יום עיון – איך לפרוץ לשווקים בינלאומיים

יום עיון בנושא שילוב אסטרטגיה שיווקית ואסטרטגיית Web לחברות תוכנה B2B. חושבים על פריצה לשווקים בינלאומיים? רוצים להגביר את סיכויי ההצלחה שלכם? אנו מזמינים אתכם ליום עיון העוסק בניהול נכון של תהליך הפריצה לשווקים בינלאומיים לחברות תוכנה B2B באמצעות בניית אסטרטגיה שיווקית ואסטרטגיית רשת, המבוססת על ידע שלנו כיועצים המלווים חברות בתהליכים דומים. https://youtu.be/S2DHDE8xraM להרשמה ופרטים הקלק כאן.

פתרון התוכנה B2B שלי מצויין – מדוע כה קשה למכור אותו בחו”ל?

תופעה נפוצה, בה אני נתקל בפגישות העבודה שלי עם חברות תוכנה וסטרטאפים בתחום ה B2B, הוא התסכול של המייסדים, המנכ"ל ומנהלי המכירות מכך שלמרות שיש להם מוצר מצויין, בכל זאת קשה מאד למכור אותו בחו"ל. התסכול ממצב זה גדול במיוחד כאשר מדובר במוצר שהצליח בשוק המקומי בישראל, כך שאין ספק לגבי התועלת שבפתרון, בפונקציונליות העשירה שלו וביכולות ה delivery של החברה. משום מה כשעוברים למכירות בינלאומיות הכל נהיה קשה יותר. ראשית, אין להיות מופתעים מכך שהמכירות בחו"ל קשות. עובדה זו ידועה [...]

אז באיזה זירה אתה מתחרה בשיווק הבינלאומי של תוכנת ה B2B שלך?

סטרטאפים ואף חברות ותיקות יותר בתחום התוכנה B2B, המפתחים מוצרים חדשניים, ממוקדים מאד במוצר ובפיתוח שלו. חברות אלו השקיעו את כל ממונן, זמנן, ומרצן בפיתוח המוצר ובשיפור שלו. כאשר הן נתקלות בקשיי החדירה לשווקים הבינלאומיים, אין הן מבינות מדוע כה קשה למכור מוצר, שעולה על זה של המתחרים, ומדוע הלקוחות לא מגיעים לתובנה פשוטה ומתבקשת זו ורוכשים המוצר או לפחות מתחילים בפיילוט. בתסכולן, הן לעתים טועות לחשוב שהמוצר לא מספיק טוב ובמקרה היותר חמור, שהלקוחות לא מספיק טובים... אחת מהסיבות [...]

על השלב הבא בתקשורת דו כיוונית – עליתם של הבוטים

ישי טנצר, מנכ"ל חברת איניטק, מספר לנו מדוע תחום פיתוח בוטים נחשב לאחד הטרנדים החמים בשנים האחרונות. בוטים מאפשרים לשלב בין עולם הווב ועולם המובייל. הם פועלים על גבי פלטפורמות מסרים ומאפשרים לצרוך שירותים ומידע מותאמים אישית, תוך כדי תקשורת דו כיוונית עם המשתמש בתוך אותה פלטפורמת מסרים שהמשתמש נמצא בה ותוך שימוש בנדבך תקשורת ידוע ופופולארי-מסרוני טקסט. המאמר המלא בקישור זה